Hei ja tervetuloa kanavalleni!
Olen kuivattanut koivunlehtiä ja tänään laitan niitä teepusseihin, jotta voin käyttää niitä talvella saunatuoksuna. Tämä on jo usean vuoden perinne ja talvella onkin kiva saada vähän kesän tuoksua joulusaunaan tai ihan vain arkisaunaan tammikuussa tai milloin vain.
Koivunlehti-saunatuoksu on siitä mukava, kun sen voi käytön jälkeen polttaa tai laittaa biojätteeseen. Tätä saunatuoksua voi myös käyttää ainakin pari kertaa.
Jos pidät rapinaäänistä, tämä video on sopiva sinulle 😊
Terkuin Tiina